مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-23حوادث

بازداشت 4 دانشجونمای اغتشاشگر مقابل دانشگاه کردستان


چهار دانشجونمای اغتشاشگر که با ایجاد راهبندان در دانشگاه کردستان قصد آشوب داشتند، بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سردار علی آزادی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: این افراد دانشجویان را به فراخوان و آشوب دعوت می کردند که با تعقیب و گریز و هوشیاری مأموران یگان ویژه، امشب شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این عده اغتشاشگر اراذل و اوباش که دانشجو نبودند با سلاح و با هدف ایجاد آشوب در محله قرادیان بهاران که یکی از ورودی های دانشگاه کردستان هم در این مسیر است، اقدام به اجرای پروژه کشته سازی و روشن کردن آتش و تخریب اموال عمومی می کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، 40 عدد فشنگ ساچمه وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.

سردار آزادی ادامه داد: پس از بررسی ها مشخص شده که دستگیرشدگان با این سلاح ها پروژه کشته سازی را انجام داده بودند و این اقدام جنایتکارانه را به نیروهای انتظامی و سپاه نسبت می دادند.

سردار آزادی با تاکید بر اینکه جانمان را برای تأمین امنیت اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان فدا می کنیم، اظهار داشت: اجازه نمی دهیم خدشه ای به امنیت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 دانشجونمای اغتشاشگر مقابل دانشگاه کردستان

بازداشت 4 دانشجونمای اغتشاشگر مقابل دانشگاه کردستان