مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-23اقتصادي

پیشرفت 85 درصدی خانه جوان بیرجند و قول تأمین اعتبار کامل پروژه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از پیشرفت 85 درصدی ساختمان خانه جوان بیرجند خبرداد و گفت: برای تکمیل این طرح به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا دغدغه جوانان این شهر برای همیشه رفع شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از پیشرفت 85 درصدی ساختمان خانه جوان بیرجند خبرداد و گفت: برای تکمیل این طرح به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا دغدغه جوانان این شهر برای همیشه رفع شود.

محمدرضا طالبی، امروز شنبه شب یکم آذر در دیدار صمیمانه جمعی از جوانان با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با پیگیری از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کشور، قول تأمین اعتبار کامل خانه جوانان بیرجند داده شد تا هر چه سریعتر در راستای رفاه جوانان این طرح تکمیل شود.

وی با اشاره به تأمین مکان مرکز ماده 16 در شهربیرجند توسط مجموعه بهزیستی، بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هم ظرف مدت یک هفته باید نسبت به تجهیز این مرکز اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالبی یادآور شد: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و درمان اعتیاد افراد درگیر با مواد مخدر راه اندازی مرکز ماده 16 در دستور کار استان جدی استان قرار گرفت چرا که ایجاد و راه اندازی آن از اولویت های مهم حوزه مبارزه با مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85 درصدی خانه جوان بیرجند و قول تأمین اعتبار کامل پروژه

پیشرفت 85 درصدی خانه جوان بیرجند و قول تأمین اعتبار کامل پروژه