مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-23اقتصادي

تولید برق از پسماندهای شهری بوشهر/ فضاهای تفریحی افزایش می یابد


روزانه 170 تا 200 تن پسماند در شهر بوشهر تولید می شود که در قالب یک طرح، از سوختن زباله ها برق تولید خواهد شد.

- وحید نیک روش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از 650 میلیارد تومان بودجه مصوب سال گذشته 100 میلیارد تومان آن پیش بینی وام و 100 میلیارد تومان نیز از محل ماده 101 درآمدهای شهرداری پیش بینی شده بود که متأسفانه هیچ یک از این دو محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه 200 میلیارد از بودجه ای که برای سال 1400 مصوب شده بود محقق نشد اضافه کرد: در بودجه 1400 دیدگاه بودجه ریزی رعایت نشده بود و در کل 460 میلیارد از بودجه مصوب 650 میلیارد تومانی مصوب برای سال 1400 محقق شد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه معضل درآمدی در شهرداری بوشهر داریم تاکید کرد: منابع درآمدی ما وابسته به ارزش افزوده است و شهر نیز نیاز مسائل و کارهای زیرساختی و عمرانی دارد.

زیرساخت های شهری ضعیف است وی با اشاره به اینکه زیرساخت های شهری ضعیف است ادامه داد: علاوه بر اینکه باید شهرداری بکنیم باید شهرسازی نیز کنیم و تمام بودجه هایمان در حوزه عمرانی هزینه می شود که این یک معضل است.

نیک روش خاطرنشان کرد: امسال در بودجه ریزی که انجام داده ایم حدود 67 درصد در حوزه عمرانی پیش بینی کرده ایم و مابقی در حوزه جاری شامل می شود که بخشی از حوزه فرهنگی در زیرمجموعه عمرانی دیده شده است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق از پسماندهای شهری بوشهر/ فضاهای تفریحی افزایش می یابد

تولید برق از پسماندهای شهری بوشهر/ فضاهای تفریحی افزایش می یابد