مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:212022-11-23ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن: هدف باشگاه پایه سازی بود که به آن رسیدیم


سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان هر سال تغییر کردند و هر بار تعدادی اضافه و تعدادی ریزش داشته ایم اما به هدف باشگاه که پایه سازی بوده رسیده ایم و ادامه دار جلو آمده ایم.

- فرحناز شمس سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس اصفهان، در خصوص شرایط این تیم در اولین حضور در لیگ برتر بانوان اظهار داشت: حدود پنج سال پیش فعالیتم را با تیم نوجوانان ذوب آهن شروع کردم و هر سال در یکی از لیگ ها شرکت کردیم و بچه ها امسال به لیگ برتر رسیدند.

وی با بیان اینکه بازیکنان هر سال تغییر کردند و هر بار تعدادی اضافه و تعدادی ریزش داشته ایم اما به هدف باشگاه که پایه سازی بوده رسیده ایم و ادامه دار جلو آمده ایم، افزود: تیم بازیکنان جوانانی دارد و سال اول است که در لیگ برتر حضور دارند و تجربه کمی دارند و با این وجود باخت هایمان با اختلاف های کم بوده و پتانسیل بهتر شدن را دارند، قطعاً نتایج دور برگشت بهتر خواهد شد و سال های بعد بهتر از امسال می شود.

شمس با اشاره به اینکه در لیگ امسال چند تیم با بودجه خیلی خوب وارد شدند، عنوان کرد: بعد از چند تیم که مدعی قهرمانی هستند، بقیه تیم ها هم با اسپانسر خوب وارد شدند، تیم ما کم تجربه است، باید زمان داد تا خودشان را در لیگ برتر پیدا کنند و نتایج بهتری کسب کنند، مهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن: هدف باشگاه پایه سازی بود که به آن رسیدیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن: هدف باشگاه پایه سازی بود که به آن رسیدیم