مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-23سياسي

ساماندهی تمامی مدارس سنگی تا پایان شهریور 1402


سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همه مدارس سنگی خشکه چین را تا پایان شهریور 1402، ساماندهی و جایگزین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خان محمدی در حاشیه افتتاح هنرستان مارون 3 ماهشهر با بیان این‎که بیشتر مدارس سنگی کشور در استان های حاشیه زاگرس قرار دارد، گفت: در طرح شهید رضا پناهی همه این مدارس سنگی خشکه چین را تا پایان شهریور 1402، ساماندهی و جایگزین می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اصول دولت مردمی سیزدهم به کارگیری ظرفیت مردمی برای انجام امور و کارهاست و مدرسه سازی یکی از این عرصه‎هاست که با مشارکت و همت مردم و خیرین انجام می شود.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه ساز کشور برای امر مدرسه سازی پرداخت شده است، که این مهم نشان دهنده هم‎نوایی و هم‎صدایی برای امر مدرسه سازی است.

خان محمدی اظهار داشت: اگر همه به امر مدرسه سازی و مدرسه یاری توجه کنند نسل آینده آنگونه که باید تربیت می شوند و ارزش افزوده ای که دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور خواهند داشت چند برابر خواهد شد.

وی با قدردانی از خیرین حقیقی و حقوقی استان خوزستان گفت: متخصصانی که در این منطقه کار می کنند همه از این مدارس رشد کردند و پرورش یافتند و مدرسه‎ای که امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی تمامی مدارس سنگی تا پایان شهریور 1402

ساماندهی تمامی مدارس سنگی تا پایان شهریور 1402