مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-23اقتصادي

سفته بازی در بازار کلنگی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریور سال 1400 رستم قاسمی، وزیر پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در جریان بررسی صلاحیت وزرا؛ زمانی که پشت تریبون مجلس قرار گفت، - در سال های اخیر یک اتفاق قابل تامل در بازار مسکن ایران رخ داده است.

این اتفاق، رشد شدید سهم املاک کلنگی از معاملات مسکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریور سال 1400 رستم قاسمی، وزیر پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در جریان بررسی صلاحیت وزرا؛ زمانی که پشت تریبون مجلس قرار گفت، گفت: 10 دستور را نوشته ام که در اولین روز از حضورم در وزارت نفت آن ها را در دستور کار قرار می دهم.

گرچه وی همان جا سخن اشتباه خود را اصلاح کرد، اما به رغم بیش از یک سال حضور وی در وزارت راه وشهرسازی، کمتر کسی است که احساس کند وی وزیر راه وشهرسازی بوده است.

با همه انتقاد هایی که طی یک سال اخیر در محافل رسمی، رسانه ها و محافل غیررسمی به قاسمی وجود داشت، بالاخره روز گذشته رییس جمهور با استعفای وزیر راه وشهرسازی موافقت کرد.

اما مشکل هنوز حل نشده و حالا چالش اصلی این است که گزینه های احتمالی چه کسانی خواهند بود.

در روز های اخیر نام برخی مسئولان فعلی دستگاه های دولتی و عمومی خارج از وزارت راه وشهرسازی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده که اتفاقا هیچ تخصصی در حوزه مسکن و شهرسازی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفته بازی در بازار کلنگی ها

سفته بازی در بازار کلنگی ها