مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-23اقتصادي

نوسازی 1000 دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین تا پایان سال


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تولید سمند معمولی و پژو جمع آوری شده است و از این پس سمند سورن پلاس تاکسی های حمل و نقل درون شهری قزوین خواهد بود که در این راستا تا پایان سال جاری حدود 1000 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی می شود.

- محمدرضا وثوق نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شهر قزوین تعداد 3400 دستگاه تاکسی و 50 دستگاه ون به شهروندان خدمت رسانی می کنند؛ تاکسی های اطراف قزوین همچون اقبالیه، زیباشهر و محمدیه جزو این آمار محسوب نمی شود چراکه این مناطق واحد حمل و نقل مستقل در شهرداری دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد یعنی بالغ بر 1800 دستگاه تاکسی در قزوین فرسوده هستند، افزود: میزان فرسودگی که طبق قانون هوای پاک و ضوابط دولت اعلام شده به این صورت است که خودروهای معمولی پس از گذشت 15 سال و تاکسی پس از 10 سال فرسوده می شود اما که در شهر قزوین همچنان تاکسی های مدل 86، 87 و 88 وجود دارد چراکه خودروسازها با ما همکاری نکرده اند و عملاً سودجویی خودشان مهم است و به حمل و نقل درون شهری توجهی ندارند.

این مسئول تأکید کرد: خودروی سمند سورن به عنوان خودروی حمل و نقل کشور اعلام شده و خوشبختانه پس از گذشت 2 سال بسته بودن سایت خرید تاکسی 10 الی 15 روز دیگر این سایت باز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 1000 دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین تا پایان سال

نوسازی 1000 دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین تا پایان سال