مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-23اقتصادي

رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مدیران است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مدیران است.

- مجید منعمی در جلسه تعیین تکلیف چندین پروژه عمرانی و زیر ساختی شهرستان که شامگاه سه شنبه با حضور عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس و مدیران کل جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می دهد و در این راستا از همه امکانات و تجهیزات جهت تکمیل پروژه های در دست اقدام بهره خواهد برد.

وی تصریح کرد: بروجرد با توجه به اینکه بازار فروش محصولات کشاورزی و دامی در منطقه است و از شهرها و استان های همجوار برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می کنند، رفع مشکلات احداث شهرک دام ضروری است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تعاونی مسکن ارتش و کوی نیروی انتظامی نیز توسط اداره راه و شهرسازی ضروری است تا شهروندان از خدمات دولت در شهرستان بهره ببرند.

منعمی اضافه کرد: با توجه به جمعیت بالای مسکن مهر، احداث مسجد در این منطقه ضروری است و اقدامات لازم برای آغاز این پروژه باید در دستور کار بگیرد.

گفتنی است، جلسه امروز به منظور پیگیری و رفع مشکلات پروژه ساماندهی شهرک مشاغل آلاینده، ارائه خدمات شهری به ساکنین کوی ارتش، رفع مشکلات کوی نیروی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مدیران است

رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مدیران است