مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-23اقتصادي

ترخیص فوری 16 تن مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک


رییس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله 16 تنی مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک و بیش از یک میلیون و 200 هزار عدد اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی در چهل و ششمین بازدید خود از گمرک شهید رجایی بندرعباس، ضمن نظارت بر فرآیند امور در بزرگترین گمرک کشور، با حضور در سالن مراجعات عمومی با مسئولین گمرکات استان و تعدادی از فعالین حوزه تجارت به دیدار و گفتگو پرداخت.

همچنین نهمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان، به ریاست رییس کل دادگستری استان و با حضور دادستان مرکز استان، ناظر گمرکات، مدیر گمرک شهید رجایی بندرعباس، رییس اداره استاندار هرمزگان، نماینده سازمان غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی استان، جمعی از مسئولین بنادر و گمرکات و نمایندگان برخی از شرکت های فعال در زمینه داروسازی (وارد کننده دارو و مواد اولیه دارویی) در محل سالن کنفرانس گمرک شهید رجایی بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه؛ ضمن بررسی میزان اقلام دارویی موجود در گمرک شهید رجایی بندرعباس و ارزیابی اقدامات بندر و گمرک در این خصوص، بر لزوم ثبت اطلاعات دقیق محموله های دارویی در سامانه های موجود، به منظور تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات این حوزه، تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص فوری 16 تن مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک

ترخیص فوری 16 تن مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک