مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-23بين الملل

پایان توهم آمریکای بزرگ در جهان/ دوران واشنگتن به سر آمده است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی، به یک ویژگی خاص رهبران و نخبگان سیاسیِ مخصوصا سن و سال دارِ آمریکایی در عرصه حکمروایی این کشور که همان خودشیفتگی و خودبرتر بینی موقعیت و جایگاه کشورشان در عرصه معادلات بین المللی است، - روایت گلوبال تایمز از خودشیفتگی عجیب دولت و سیاستمداران آمریکایی؛ پایان توهم آمریکای بزرگ در جهان/ دوران واشنگتن به سر آمده است! پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی می نویسد: جهان کنونی شاهد اوج گیری قدرت های غیرغربی است.

این در حالی است که در همین جهان، آمریکا تا حد زیادی در حال زوال و تضعیف شدن است و دوره ای که آمریکا هر آنچه می خواست انجام می داد، مدت هاست به سر آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی، به یک ویژگی خاص رهبران و نخبگان سیاسیِ مخصوصا سن و سال دارِ آمریکایی در عرصه حکمروایی این کشور که همان خودشیفتگی و خودبرتر بینی موقعیت و جایگاه کشورشان در عرصه معادلات بین المللی است، پرداخته است.

این پایگاه خبری به این نکته تاکید می کند که رهبران آمریکایی مدت هاست فکر می کنند نظام سیاسی کشورشان و رویه های آن در عرصه سیاست خارجی، بسیار خوب و درست هستند و به همین دلیل نیز، حاضر به اجرایی کردن هیچ اصلاحاتی در رابطه با این سیاست ها نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان توهم آمریکای بزرگ در جهان/ دوران واشنگتن به سر آمده است!

پایان توهم آمریکای بزرگ در جهان/ دوران واشنگتن به سر آمده است!