مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-23اقتصادي

رفع مشکلات مسکن جامعه هدف بهزیستی ضروری است/ رشد اعتبارات اشتغال


دهدشت_ مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات مسکن جامعه هدف بهزیستی ضروری است.

- محمد کریم آریا در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: به منظور دیدار چهره به چهره با مددجویان شهرستان ها و حل مشکلات آنها به همراه معاونین اداره کل در مناطق مختلف استان حضور خواهیم یافت.

وی با اشاره به رشد مناسب تسهیلات، افزود: رشد 4 برابری اعتبارات تسهیلات اشتغال زایی در سال 1401 محقق و تخصیص 84 میلیارد تومان در راستای رفع مشکلات اشتغال زایی جامعه هدف عملیاتی شد.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان از مشوق ها و بسته های کارفرمایی در صورت بکار گرفتن جامعه هدف توانمند بهزیستی توسط کارفرمایان خبر داد و گفت: به ازای هر فرد معلول 100 میلیون تومان و جمعاً 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می شود.

آریا با اشاره به عودت صد درصدی بیمه کارفرمایی بیان کرد: اگر فرد مورد نظر جامعه هدف قادر به انجام نیازهای کاری مجموعه کارفرما نباشد در راستای جبران هزینه های کارفرما تا سقف 50 درصد پایه حقوق وی پرداخت می شود.

وی یکی از مشکلات اساسی جامعه هدف این سازمان را مسکن دانست و گفت: علاوه بر معرفی به بنیاد مسکن در حوزه روستایی و شهرهای جمعیت زیر 25 هزار نفر، جهت پرداخت تسهیلات، مبلغ 100 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مسکن جامعه هدف بهزیستی ضروری است/ رشد اعتبارات اشتغال

رفع مشکلات مسکن جامعه هدف بهزیستی ضروری است/ رشد اعتبارات اشتغال