مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-23اقتصادي

تمدید ثبت نام سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان تا 10 آذر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، - به دنبال درخواست های متعدد استان ها و استقبال جامعه کار و تولید و با هدف فرصت سازی عادلانه برای جامعه مخاطب، زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار نخبه و کارفرمایان واحد های اقتصادی در سامانه جشنواه ملی امتنان تا 10 آذر سال جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

کارگران، گروه های کار نخبه و واحد های نمونه می توانند برای شرکت در جشنواره تا 10 آذرماه 1401 با مراجعه به سامانه emtenan.

mcls.

gov.

ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان تا 10 آذر

تمدید ثبت نام سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان تا 10 آذر