مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-23سياسي

تغییر شیوه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی/ضرورت هوشیاری جامعه


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز شیوه های دشمنان برای مقابله به موج خروشان انقلاب اسلامی عوض شده و هوشیاری همگان را می طلبد.

- بیرجند- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز شیوه های دشمنان برای مقابله به موج خروشان انقلاب اسلامی عوض شده و هوشیاری همگان را می طلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا هزاری سه شنبه شب در یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرستان فردوس با اشاره به دشمنی های استکبار علیه انقلاب، افزود: تا زمانی که بر مدار حق حرکت کنیم این دشمنی ها ادامه خواهد داشت و در مسیر مقابله با قدرتمندان و زورگویان عالم این انقلاب به قدرت رسیده است.

وی تاکید کرد: امروز تقابل جدی جبهه حق و باطل در حال رقم خوردن است و فرصت های طلایی برای ما پدید آورده که باید مثل همیشه حداکثر استفاده را از این فرصت ها در دل تهدیدها ببریم.

هزاری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تهدیدات و توطئه های دشمنان وجود داشته است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس و جنگی نابرابر و سپس ترورهای کور و فتنه ها ایستادیم و این وعده الهی است که چنانچه در مسیر حق ثابت قدم باشیم نصرت الهی نصیب ما می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی/ضرورت هوشیاری جامعه

تغییر شیوه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی/ضرورت هوشیاری جامعه