مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:462022-11-23سياسي

دانش آموزان در دام دشمنان گرفتار نشوند


فرماندار اراک بر لزوم هوشیاری دانش آموزان در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امیر هادی صبح امروز با حضور در تعدادی از مدارس شهرستان اراک با دانش آموزان دیدار و گفت وگو کرد.

فرماندار اراک در این دیدارها که مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی نیز حضور داشتند بر لزوم هوشیاری جوانان در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان امروز آینده سازان فردای جامعه هستند و باید از بصیرت سیاسی کافی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی دامی از سوی دشمنان برای به تور انداختن جوانان و فریب آنان پهن شده است که اگر جوانان شناخت کافی نداشته باشند در دام دشمنان گرفتار خواهند شد.

  فرماندار اراک با بیان اینکه اتفاقات اخیر کشور آسیب های بسیاری به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: از بین رفتن امنیت، کاهش نشاط، افزایش فشارها و زیاده گویی های دشمنان و به دنبال آن عقب افتادن کشور از مسیر پرشتاب پیشرفت از آسیب های آشوب های اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس فرماندار اراک ضمن بازدید از مرکز آموزشی فرزانگان 2 و دبیرستان فرهنگ اراک در جمع دانش آموزان این دبیرستان حضور یافت و به پرسش های این دانش آموزان حول  موضوعات و مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در دام دشمنان گرفتار نشوند

دانش آموزان در دام دشمنان گرفتار نشوند