مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-23سياسي

تأکید اعضای کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا بر توسعه صنعت توریسم


سران نهادهای گردشگری کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا در اجلاسی که صورت مجازی و تحت ریاست تاجیکستان برگزار شد، چشم انداز همکاری در زمینه توریسم را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، جلسه سران کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا تحت ریاست تاجیکستان، برگزار شد.

در این نشست که و دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا شرکت کردند.

شرکت کنندگان این اجلاس بر اهمیت توسعه همکاری در زمینه گردشگری بین کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا پس از همه گیری کرونا و تقویت اقدامات مشترک برای بازسازی و تشدید بیشتر مبادلات گردشگری بین کشورهای عضو این سازمان، تاکید کردند.

طرفین در مورد ارائه کمک های متقابل و حمایت از صنعت گردشگری کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا در زمینه مبارزه با پیامدهای همه گیری کرونا، توافق کردند.

در بخش دیگری از این نشست بر اهمیت ایجاد خطوط مشترک جدید با در نظر گرفتن امنیت گردشگران، از جمله حین سفر آنها بین کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا، تاکید شد.

رؤسای هیات های شرکت کننده اثربخشی اقدامات کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا در حوزه گردشگری را برای جلوگیری از شیوع همه گیری کرونا رضایت بخش خواندند و زمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید اعضای کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا بر توسعه صنعت توریسم

تأکید اعضای کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا بر توسعه صنعت توریسم