مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-23سياسي

اشراف به مسائل روز در انتصاب ها از سوی گزینش گران مورد توجه باشد


عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: انتخاب افراد صالح متخصص و اشراف به مسائل روز در پذیرش مسئولیت ها از سوی گزینش گران در وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه مورد توجه باشد.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: انتخاب افراد صالح متخصص و اشراف به مسائل روز در پذیرش مسئولیت ها از سوی گزینش گران در وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه مورد توجه باشد.

حسن بیک محمدلو در همایش گزینش گران وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه هسته های گزینش و مسئولیت آن در انتخاب مدیران و مسئولان برای پذیرش مسئولیت در سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه تاکید کرد: تعهد به مبانی دینی، انتخاب افراد صالح، متخصص و اشراف به مسائل روز در پذیرش مسئولیت ها از سوی گزینش گران باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در پذیرش مسوولیت در سازمان ها و دستگاه های اداری افرادی که اهلیت کاری دارند باید عهده دار مدیریت شوند، ادامه داد: یکی از دغدغه های جدی در حوزه منابع انسانی انتخاب افراد مسئولیت پذیر صالح و متخصص برای در پذیرش مسئولیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشراف به مسائل روز در انتصاب ها از سوی گزینش گران مورد توجه باشد

اشراف به مسائل روز در انتصاب ها از سوی گزینش گران مورد توجه باشد