مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-23اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد تومان برای مبارزه با آفات


شاهپور علایی از تخصیص 100 میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان 15 میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهپور علایی مقدم دیروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره خرمای کلوته جنوب کرمان در شهر عنبرآباد، تخصیص اعتبارات لازم برای مبارزه با آفت نخیلات را به نخلداران نوید داد و گفت: مبلغ 100 میلیارد تومان از مدیریت بحران ابلاغ شده که 30 میلیارد تومان برای کرمان است و از این میزان 15 میلیارد تومان برای جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که نخلداران نگران آفت سرخرطومی خرما نباشند، افزود: سازمان حفظ نباتات، مواد شیمیایی، ابزارآلات و پوشش را تأمین می کند زیرا کار مبارزه باید به درستی انجام شود و جای نگرانی هم برای نخلداران وجود ندارد.

به گفته این مقام مسؤول، در کنار اعتبارات همه باید برای مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی پای کار بیایند.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور یکی از مشکلات بزرگ در جنوب کرمان را آفت حنایی خرما اعلام کرد که طغیان کرده است و افزود: این آفت خطرناک و پیچیده است که گزارش این آفت به وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده و آنچه در توان وزارتخانه بوده انجام دادیم، در این راستا مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان برای مبارزه با آفات

اختصاص 100 میلیارد تومان برای مبارزه با آفات