مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-23سياسي

ایران اسلامی به قدرت نوظهور جهانی مبدل شده است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تقویت سرمایه گذاری فرهنگی را سبب رفع چالش های کشور دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با عبور از ابرچالش ها به قدرت نوظهور جهانی مبدل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جمع کارشناسان دستگاه های فرهنگی و سیاسی مازندران افزود: جلوگیری از انباشت مشکلات در روند پیشرفت کشور ضرورت حیاتی دارد.

وی فرهنگ را زیر بنای توسعه کشور دانست وادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی و مبتنی بر تعالیم حیات بخش اسلام است.

این مسئول استانی با تاکید بر لزوم تعامل فرهنگی بر مبنای اشتراکات و علایق دینی و ملی اظهار کرد: تقویت خرده فرهنگ ها زمینه اتحاد اقوام و گروههای مختلف مردمی را فراهم می آورد.

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه ایران بالاترین ضریب امنیتی را در بین کشورها دارد افزود: ضریب بالای امنیت در کشورمان ناشی از نگاه دینی مردم و مسئولان است.

سلگی هم افزایی ملی برای عبور از چالش ها را اولویت اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن با طرح ریزی عملیات فریب فرهنگی در صدد است تا اتحاد وانسجام ملی ما را آسیب پذیر کند.

وی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تعاملی و حل المسایلی در مواجهه با چالش های کشور یادآورشد: نظام اسلامی در هیچ برهه ای برای حل تنگناهای بنیادی با بن بست مواجه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی به قدرت نوظهور جهانی مبدل شده است

ایران اسلامی به قدرت نوظهور جهانی مبدل شده است