مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-23سياسي

سپاه خود را مشغول اختلافات و جریانات سیاسی داخلی نمی کند


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ما همواره در برابر دشمنان بزرگ این کشور و مردم صف آرایی می کنیم و به اختلاف های داخلی و جریانات سیاسی اصلاً خودمان را مشغول نمی کنیم.

- قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ما همواره در برابر دشمنان بزرگ این کشور و مردم صف آرایی می کنیم و به اختلاف های داخلی و جریانات سیاسی اصلاً خودمان را مشغول نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در شورای فرماندهی سپاه استان قزوین اظهار کرد برای مجاهدت در راه مردم ایران و نقش آفرینی در راه ولی خدا از یکدیگر سبقت می گیریم.

وی افزود: در ایام اخیر نیروهای حافظ امنیت مردم در قزوین با کنترل و اشرافیت کامل و رصد دائمی و به موقع به سراغ تهدید کنندگان نظام و امنیت رفتند و اعلام می کنیم ما قاطعانه تر از قبل و با جدیت به خط قرمزهای خود مبنی بر امنیت جان مردم عزیز پایبند هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: ما با اشراف اطلاعاتی که داشتیم و داریم با اقتدار می گوییم که در روزهای ملتهب کشور، بسیجیان استان قزوین با آمادگی و شناخت دشمن، در میدان برقراری امنیت حضور تمام قد داشتند و در اوج رأفت و جوانمردی با جریانات اخیر برخورد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خود را مشغول اختلافات و جریانات سیاسی داخلی نمی کند

سپاه خود را مشغول اختلافات و جریانات سیاسی داخلی نمی کند