مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:322022-11-23سياسي

می توان در پلتفرم های داخلی امنیت فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را تضمین کرد


با انتقال کسب و کارهای اینترنتی به پیام رسان های داخلی است که می توان امنیت فعالیت آنها را تضمین کرد .

- علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در نشان می دهد که این اقدامات محدود به ایران نیست و در کشورهای دیگر هم پلتفرم های خارجی به خاطر ناامنی محدود می شوند.

علیزاده خاطرنشان کرد: فعالیت در پیام رسان های خارجی همانند سرمایه گذاری روی چیزی است که در حال از بین رفتن است و هیچ تضمینی برای پایداری آن نیست.

وی افزود: با انتقال فعالیت ها و کسب و کارهای اینترنتی به پیام رسان های داخلی است که می توان امنیت فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را تضمین کرد ؛ چرا که این پیام رسان ها ملی است و می توان در فضایی امن در آن به فعالیت پرداخت.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: نکته قابل ذکر در اینجا این است که پیام رسان های ما هم باید جذابیت های لازم را برای استفاده از کاربران ایجاد کند و درواقع استفاده از این پیام رسان ها برای مردم شوق انگیز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برای اولین بار در کشور 28 نوع حمایت برای رونق کسب و کارهای اینترنتی در آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال دیده شده است.

این آیین نامه مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت است و مجلس و دولت در تهیه این آیین نامه مشارکت کرده اند و وزارت ارتباطات و وزارت اقتصاد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان در پلتفرم های داخلی امنیت فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را تضمین کرد

می توان در پلتفرم های داخلی امنیت فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را تضمین کرد