مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:362022-11-23سياسي

انرژی، حمل و نقل و تجارت محور رایزنی «بردی محمداف» با مقامات امارات


رییس جمهور ترکمنستان با نخست وزیر و وزیر امور اداری امارات دیدار و در مورد انرژی، حمل و نقل و روابط تجاری گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در چارچوب سفر رسمی خود به ابوظبی با شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رییس جمهور، نخست وزیر و  وزیر دفاع امارات متحده عربی، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار پس از تعارفات سیاسی و ابلاغ سلام و پیام قربانقلی بردی محمداف رییس مجلس مصلحتی ترکمنستان، نخست وزیر امارات تاکید کرد: ابوظبی با اشتیاق فراوان دستاوردهای ترکمنستان در مسیر تحولات و اصلاحات مترقی را که اکنون تحت ریاست شما درک می کند.

در این دیدار، در مورد چشم انداز تقویت بیشتر روابط بین دولتی که بر اساس اصول احترام و حمایت متقابل بنا شده و همچنین در مورد برخی از مسائل بین المللی و منطقه ای تبادل نظر شد.

  خاطرنشان شد که وجود حس اعتماد و حسن نیت دو کشور نشان دهنده تمایل مشترک برای رساندن همکاری در حوزه های سیاسی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی و بشردوستانه به سطح کیفی جدیدی است.

رییس جمهور ترکمنستان با تمرکز بر ظرفیت های عظیم برای همکاری های تجاری و اقتصادی تصریح کرد: امارات به لطف موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ خود در زمینه های مختلف، به طور گسترده در جهان شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی، حمل و نقل و تجارت محور رایزنی «بردی محمداف» با مقامات امارات

انرژی، حمل و نقل و تجارت محور رایزنی «بردی محمداف» با مقامات امارات