مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-23اقتصادي

55 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت ریزی شده است


نزدیک 55 کیلومتر از 113 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت شده و زیر بار ترافیک رفته است و ادامه این محور به طور متوسط 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/زنجان معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نزدیک 55 کیلومتر از 113 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت شده و زیر بار ترافیک رفته است و ادامه این محور به طور متوسط 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خیرالله خادمی شامگاه دیروز (یکم آذرماه) در بازدید از پروژه های راهسازی استان زنجان و در حاشیه بازدید از محور سلطانیه به قیدار و همدان، گفت: محور سلطانیه به قیدار و همدان از محورهای بین استانی است؛ چرا که استان همدان را به استان زنجان وصل می کند، همچنین این محور در قالب کریدور شمالی و جنوبی بوده و بخشی از این محور به طول 113 کیلومتر از سلطانیه تا انتهای حوزه استان زنجان است و نزدیک 55 کیلومتر از 113 کیلومتر آسفالت شده و تردد در این محور صورت می گیرد و ادامه این محور به طور متوسط 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و سفر رییس جمهور به استان زنجان طی سال گذشته و بازدید از محور سلطانیه به قیدار و همدان، خوشبختانه از محل منابع ماده 56 قانون به این پروژه تامین مالی مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت ریزی شده است

55 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت ریزی شده است