مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-23فرهنگي

درخشش بوشهری ها در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرگفت: قصه گوهای بوشهری در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه رسولی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: طی رقابت سه روزه قصه گویانی از استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس، در گروه های نوجوانان ، بزرگسالان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های ملی، آیینی- سنتی و زبان اشاره برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به انتخاب 5 قصه گوی بوشهری جز برگزیدگان منطقه سه کشور اظهار داشت: با اعلام هیأت داوران، ساجده جعفری با قصه پادشاه هفت دختران در بخش ملی برگزیده گروه نوجوانان و علی سینا جوکاری با قصه جعفر شانسی عنوان شایسته ی تقدیر این بخش از جشنواره را کسب کردند.

وی ادامه داد: رضوان فتاح با قصه سرو و سندلیق در بخش ملی گروه بزرگسالان، عنوان سوم و فرح راود شیری را با قصه دی زنگرو در بخش ملی گروه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، به عنوان شایسته ی تقدیر معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بوشهری ها در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی

درخشش بوشهری ها در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی