مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-23سياسي

پیگیر اخذ مجوز استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش هستیم


دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و خدمتگزار و بابای مدرسه در سطح کشور گفت: از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیر اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

- ایسنا/همدان دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و خدمتگزار و بابای مدرسه در سطح کشور گفت: از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیر اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رفع مشکل این کمبود اخذ مجوز استخدام توسط وزارت آموزش و پرورش از سازمان اداری و استخدامی بوده که متأسفانه از سال 90 هیچ گونه استخدامی در این رابطه وجود نداشته است.

وی افزود: برای مرتفع شدن کمبود سرایدار مدارس و بابای مدرسه در شهرستان اسدآباد پیگیر این امر از طریق وزارت آموزش و پرورش برای اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: خدمتگزاران و سرایداران مظلوم ترین اقشار در کارمندان دولت به لحاظ سختی کار و درآمد پایین هستند که باید توجه ویژه ای به این قشر شود.

وی در ادامه از آسفالت و زیرسازی راه قره بلاغ اسدآباد، موسوم به جاده پایین روستا خبر داد و تصریح کرد: بعد از تخصیص بودجه از محل اعتبارات در اختیار نماینده مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اخذ مجوز استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش هستیم

پیگیر اخذ مجوز استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش هستیم