مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-23اقتصادي

آغاز عملیات ساخت 3 هزار نیروگاه خورشیدی در همدان


مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به صدور مجوز 3 هزار نیروگاه خورشیدی و آغاز عملیات اجرایی آن ها همزمان با هفته بسیج از تایید یک هزار پشت بام منازل نیازمندان از سوی این مجموعه برای تعبیه این نیروگاه خبر داد.

- علی قراباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از صدور مجوز 3 هزار نیروگاه خورشیدی و آغاز عملیات اجرایی آن ها همزمان با هفته قیمت را افزایش داده تا خانواده های نیازمند علاقه مند به استفاده باشند و جذابیتی برای آنها داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای مجموعه وزارت نیرو نیز یک ظرفیتی است که انرژی پاک استفاده کنند و هم پایداری شبکه به خصوص در تابستان را شاهد باشیم افزود: در این زمینه 2 هزار و 700 منزل شناسایی شده اند و 2 هزار و 400 مورد نیز بازدید شده که از این تعداد یک هزار مورد طبق استانداردهای مورد نظر تایید شده اند.

وی با تاکید به اینکه روند ثبت نام ادامه دارد و هر فردی می تواند به مجموعه بسیج سازندگی مجموعه خود مراجعه و اقدام کند عنوان کرد: در این هفته جلسه ای را با شرکت صاایران داشتیم که پیش زمینه این جلسه، تقریبا هفت جلسه بوده که قبلا برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت 3 هزار نیروگاه خورشیدی در همدان

آغاز عملیات ساخت 3 هزار نیروگاه خورشیدی در همدان