مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-23سياسي

بررسی راه های تقویت همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حوزه علمیه خراسان


راه های تقویت همکاری و هم افزایی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی و حوزه علمیه خراسان مورد بررسی رؤسای دو مرکز قرار گرفت.

- راه های تقویت همکاری و هم افزایی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی و حوزه علمیه خراسان مورد بررسی رؤسای دو مرکز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی باقری، سرپرست نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، طرفین درباره راه های تقویت همکاری و هم افزایی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی و حوزه علمیه خراسان بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام باقری در سخنانی، با بیان اینکه حوزه علمیه نیازمند یک رویکرد جدید، قوی و گسترش اجتهاد پویا و هوشمند با حفظ اصول اولیه و استنباط های متناسب با جهان روز است، گفت: وظیفه حوزه علمیه تنها آموزش نیست، چرا که حوزه های علمیه در طول تاریخ در حوزه های سیاسی و اجتماعی نیز نقش مهم و تأثیرگذاری داشته اند.

انجام پژوهش های علمی مشترک با بهره گیری از فضای مجازی وی بر لزوم گسترش مدارس و رشته های تخصصی، ایجاد شبکه جهانی حوزه های علمیه جهان اسلام و برگزاری همایش های تخصصی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راه های تقویت همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حوزه علمیه خراسان

بررسی راه های تقویت همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حوزه علمیه خراسان