مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:262022-11-23فرهنگي

دبیر جشنواره باید به آموزش و نیازهای کودکان و نوجوانان آگاه باشد


نشست تخصصی «سینما و آموزش» در آستانه برگزاری پنجاه ودومین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور کارشناسان آموزشی و مؤلفان کتاب های درسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست تخصصی سینما چگونه به کمک آموزش می آید؟ نقش تدوین محتوای کتاب های درسی در کمک به تولید محتوای آموزشی نمایشی با حضور کارشناسان آموزشی و مؤلفان کتاب های درسی در محل دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد برگزار شد.

* تربیت و یادگیری یک بسته است احمد احمدی، رییس گروه علوم دفتر تألیف کتاب های ابتدایی و متوسطه نظری با بیان اینکه جشنواره ها بخشی قابل توجهی از انرژی و امکانات سازمان پژوهش را به خود معطوف می کنند، عنوان کرد: کارشناسان و مسئولان دفتر تالیف کتاب های درسی به صورت جزیی با جشنواره درگیر می شوند و این موضوع تا حدی دلیل مشاهده نشدن اثر جشنواره در متون درسی است.

وی با تأکید بر تحول در شیوه برگزاری جشنواره، اضافه کرد: برنامه های درسی کارآمد یک بسته تربیت و یادگیری است و با وجود تمام تحولات در ابزارهای آموزشی، فیلم هرگز جایگاه خود را از دست نداده است.

احمدی ضرورت تغییر در جشنواره فیلم رشد را گوشزد کرد و ادامه داد: کارویژه جشنواره فیلم رشد باید در جهت تامین محتوای بسته های تربیت و یادگیری تعریف شود تا بتوان از خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره باید به آموزش و نیازهای کودکان و نوجوانان آگاه باشد

دبیر جشنواره باید به آموزش و نیازهای کودکان و نوجوانان آگاه باشد