مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-23ورزشي

تسویه حساب سیاسی با تیم ملی!/ عماد افروغ: بی توجهی به هویت ملی توجیه ندارد


دود اختلافات و تعارضات داخلی 2ماه اخیر کشور کی و از کجا به جام جهانی فوتبال2022کشیده شد و از سوی معدود جمعیت های پرهیاهو به ضد مفهوم ملی و میهنی این رقابت ها مبدل شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه همشهری نوشت: برقراری صلح و آرامش بخشی از مضامین همیشگی رویدادهای ورزشی در سطح بین المللی بوده است.

حفظ فاصله ورزش با سیاست زدگی و مناقشات حاکم بر فضای عمومی کشورها خط قرمز این رقابت ها بوده است.

فدراسیون ها و نهادهای بین المللی ورزشی نیز با سختگیری بیشتری در مقایسه با سایر سازمان های بین المللی سعی در عاری ماندن ورزش از مناسبات سیاسی داشته اند.

فوتبال به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین صحنه رقابت ورزشی، پررنگ ترین نقش را در این مسئولیت اجتماعی ایفا کرده؛ تقویت روحیه ملی و همبستگی ملت ها فارغ از تنگناها در محیط و دایره سیاست نیز زیر پوست برگزاری مسابقات فوتبال به چشم آمده است.

دود اختلافات و تعارضات داخلی 2ماه اخیر کشور کی و از کجا به جام جهانی فوتبال2022کشیده شد و از سوی معدود جمعیت های پرهیاهو به ضد مفهوم ملی و میهنی این رقابت ها مبدل شد؟ چرا رویه دائمی و قاعده پرقوام مسابقات جهانی در شعارهای ضد آتش افروزی، تنازعات داخلی، خونریزی، فقر و جلوگیری از بروز درگیری ها و جنگ های داخلی، منطقه ای و بین المللی نقض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه حساب سیاسی با تیم ملی!/ عماد افروغ: بی توجهی به هویت ملی توجیه ندارد

تسویه حساب سیاسی با تیم ملی!/ عماد افروغ: بی توجهی به هویت ملی توجیه ندارد