مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-23سياسي

حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد/ هوشیار باشید بازیچه نشوید


امام جمعه ایلام با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی شعار حزب کومله است گفت: حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد و به چشم کالای جنسی به این مقام والا نگاه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، همایشی تحت عنوان پیشگامان رهایی سربازان ولایت، برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ، و دیگر مسئولان ذی ربط و دانشجویان و طلبه بسیجی در دانشگاه ایلام برگزار شد.

  حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بیشترین نقش بر عهده شما بسیجیان همیشه در صحنه است؛ امام (ره) برای پاسداری از انقلاب، بسیج را تاسیس کردند و بعد از تاسیس بسیج اعلام کردند در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.

وی اعلام کرد: شعار زن، زندگی آزادی شعار حزب کومله است و جوانان بی بصیرت که بدون هیچ تفکری این شعار را سر می دهند نه خدا را قبول دارند و نه قیامت را و منکر ارزش های اسلامی ما هستند.

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد و به چشم کالای جنسی به این مقام بزرگ و والا نگاه می کند؛ حالا میبینم که بسیاری از جوانان ما بازیچه هدف آنان شدند که جای تاسف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد/ هوشیار باشید بازیچه نشوید

حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد/ هوشیار باشید بازیچه نشوید