مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-23اقتصادي

بیش از 127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل توزیع شد


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 127 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جبران خسارت سیل بین دستگاه های مرتبط توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شهرکی گفت: میزان خسارت وارده در حوادث طبیعی سیستان و بلوچستان نظیر سیل، طوفان گرد و خاک، خشکسالی و کم آبی در نیمه نخست امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده که برای جبران، بیش از 127 میلیارد تومان بعد از تصویب در هیئت دولت به استان ابلاغ و در شورای برنامه ریزی استان بین دستگاه های آسیب دیده توزیع شد.

وی افزود: بیشترین خسارت مونسون در سیستان و بلوچستان به اداراتی نظیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب سیستان و بلوچستان، جهاد کشاورزی و شهرداری ها اختصاص دارد که پیگیر هستیم بقیه اعتبارات این بخش هر چه سریع تر اختصاص پیدا کند.

وی یادآور شد: در بارندگی مونسون امسال تعداد قابل توجهی از منازل مسکونی دچار خسارت شد که کار بازسازی آنها به زودی آغاز می شود.

شهرکی گفت: خسارت قابل توجهی نیز به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان وارد شد که به منظور جبران این خسارت ها علاوه بر بخشش جرایم دیرکرد پرداخت تسهیلات، به کشاورزان خسارت دیده تسهیلات ارزان قیمت با سود کم پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل توزیع شد

بیش از 127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل توزیع شد