مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-23سياسي

واقفان به نیازهای روز جامعه توجه کنند


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از واقفان خواست در وقف های جدید به نیازهای روز جامعه توجه کنند.

- حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای هدایت نیات وقف به سمت نیازهای روز جامعه، گفت: در تلاشیم با ارائه مشاوره، واقفان جدید را به نیت کردن براساس نیازهای روز جامعه ترغیب کنیم.

میرزایی با اشاره به ارائه مشاوره های وقفی به واقفان جدید در ادارات اوقاف شهرستان ها، گفت: پیگیر تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در بقاع شاخص استان نیز هستیم و در این راستا نیز روحانیون را برای تبلیغ در بقاع متبرکه شاخص استان مستقر کرده ایم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه واقفان جدید اغلب قبل از مراجعه به اوقاف برای ثبت موقوفه تصمیم خود را گرفته و نیت قلبی هم کرده اند، گفت: در چنین مواردی مشاوره های وقفی خیلی نمی تواند تاثیری در تغییر نیات واقفین داشته باشد.

وی تاکید کرد: واقفین توجه داشته باشند اوقاف از نظر شرعی و قانونی نمی تواند انحرافی در اجرای نیت واقف ایجاد کند، لذا نیت کردن یک مرحله خیلی مهم از وقف کردن است که باید با دقت انجام شود.

میرزایی با اشاره به اینکه باید با فرهنگ سازی جامعه را با نیات جدید وقفی آشنا کنیم، گفت: سعی می کنیم واقفان جدید را به نیت کردن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان به نیازهای روز جامعه توجه کنند

واقفان به نیازهای روز جامعه توجه کنند