مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-23سياسي

بانکی پور: پیری جمعیت ابر بحرانی بی ثابقه در کشور است


رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با بیان این که پیری جمعیت یک ابر بحران است، گفت: در تمامی بحران های گذشته با گذشت 30 سال به روال قبل بازگشتیم اما اگر خدای نکرده بحران جمعیت اتفاق بیفتد تا 150 سال امکان بازگشت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، امیرحسین بانکی پور در جریان سفر خود به این استان، پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیران دستگاه های مرتبط با جوانی جمعیت اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت بر اساس هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص پیری جمعیت تهیه و مصوب شده است.

وی افزود: امروز همه نسبت به اهمیت موضوع جمعیت آگاهی دارند اما متاسفانه فوریت و درک شرایط بحران جمعیت هنوز در جامعه احساس نشده است.

رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از و افزایش 30 درصدی نرخ بارداری را منجر شده است.

  این استاد دانشگاه از اهتمام جدی برای توسعه خوابگاه های متاهلی در دانشگاهها خبر داد و ابراز داشت: هدف از توسعه خوابگاه های متاهلی تبدیل دانشگاه های مجردی به متاهلی کمک به سیر علم و اشتغال و کاهش سن ازدواج است.

وی اضافه کرد: برهمین اساس در بودجه دانشگاه های کشور بودجه برای احداث خوابگاه های متاهلی بودجه اختصاص داده شده و غیر از بودجه نیز بانک ها هم باید معادل درآمد اختصاصی سال گذشته دانشگاه وام بدهد البته برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکی پور: پیری جمعیت ابر بحرانی بی ثابقه در کشور است

بانکی پور: پیری جمعیت ابر بحرانی بی ثابقه در کشور است