مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-23سياسي

پروژه FTTH به زودی در مشکین دشت آغاز خواهد شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بر لزوم همکاری و حمایت شهرداری ها و شوراهای شهر استان برای رفع موانع و بوروکراسی های اداری در جهت تحقق شهر هوشمند با ایجاد زیرساخت های ارتباطی با کیفیت تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز، جلسه پیگیری توسعه پروژه fttx در شهر مشکین دشت با حضور مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مهدی نیک مرام رییس شورای شهر مشکین دشت، علیرضا صفرخانلو شهردار مشکین دشت و مهدی رضایی معاون پروژه ایرانسل برگزار گردید.

در این جلسه یوسف زاده ضمن تقدیر از پیگیری ها و دغدغه مدیران مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت، افزود: یکی از برنامه های مهم و راهبردی دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات است که اگر این بخش تقویت شود شرایط جهت پیشرفت و توسعه کشور فراهم می شود.

یوسف زاده ضمن اشاره به تأکید دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بر اهمیت پروژه FTTH گفت: با پیشرفت و توسعه پروژه دولت هوشمند و الکترونیکی شدن خدمات سازمان ها، ایجاد زیرساخت پرسرعت و با کیفیت مورد انتظار مردم و دولت است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی جهت ایجاد 20 میلیون پورت با استفاده از تکنولوژی فیبر نوری را با همکاری مخابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه FTTH به زودی در مشکین دشت آغاز خواهد شد

پروژه FTTH به زودی در مشکین دشت آغاز خواهد شد