مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-23سياسي

اسراف دلیل اصلی نابودی محیط زیست است


آیت الله مدرسی خواستار محافظت همگانی از محیط زیست و عدم اسراف در نعمت های الهی شد و عنوان کرد: اسراف دلیل اصلی و نامحسوس نابودی محیط زیست در طولانی مدت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدتقی مدرسی خواستار محافظت همگانی از محیط زیست و عدم اسراف در نعمت های الهی شد و عنوان کرد: اسراف دلیل اصلی و نامحسوس نابودی محیط زیست در طولانی مدت است.

وی تأکید کرد: مسئولیت محافظت از محیط زیست بر عهده همگان است.

بحران های زیست محیطی همچون گرمایش زمین به خوبی این مسأله را نشان می دهد.

آنچه ما از ناکارآمدی و فساد در جهان می بینیم، مانند رقابت تسلیحاتی دیوانه وار و استفاده بیهوده از سوخت، همه در زیر مجموعه اسراف قرار می گیرند.

در ادامه افزود: هر فردی لازم است نقش خود را در اصلاح آنچه که در اثر جهل و طمع به فساد کشیده شده است، با استناد به متون دینی از قرآن و سنت در تاکید بر احیای زمین و دفع ضرر و زیان با حفظ محیط زیست، ایفا کند.

آیت الله مدرسی تأکید کرد: وظیفه علمای دین در همه جا هشدار دادن نسبت به سهل انگاری در مسئولیت حفظ محیط زیست به دلیل تأثیر بسیار آن بر زندگی انسان است.

با توجه به اینکه راه حل های جزیی و مقطعی برای مقابله با بحران اقلیمی کافی نیست و باید علت اصلی را ریشه یابی و حل کرد تا به محیطی امن و سالم برسیم که همه انسان ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراف دلیل اصلی نابودی محیط زیست است

اسراف دلیل اصلی نابودی محیط زیست است