مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-23سياسي

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است


نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ امیر حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش از مجموعه جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات، پیشرفت ها و دستاوردهای متخصصان و دانشمندان این نیرو قرار گرفت.

امیر حاتمی با تقدیر از تلاش های جهادی و انقلابی صورت گرفته در مجموعه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش گفت: بدون تردید مسئولیت خطیر فرماندهان نیروی هوایی ارتش جهت حفظ آمادگی و ارتقاء توان رزمی در شرایط سخت تحریم های ظالمانه به مراتب سنگین تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: آن چیزی که به وضوح در نیروی هوایی ارتش قابل مشاهده و درک بوده و باید مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیرد این است که این نیرو با تمام ظرفیت و همت انقلابی خود، تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین قرار داده و خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی مهیا کرده است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش تقویت نیروی هوایی ارتش در حوزه های تجهیز، ارتقاء و بازآمادسازی را از اولویت های اصلی برشمرد و تصریح کرد: پروژه های تحقیقاتی ارزشمند جهاد خودکفایی نیروی هوایی، نقش بسزا و تعیین کننده ای در تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است