مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-23سياسي

پیگیری های ملی برای بهره برداری از استخر سلطانیه


نماینده ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از انجام پیگیری های ملی برای به بهره برداری رسیدن استخر سلطانیه تا تابستان سال آینده خبر داد.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود پروژه نیمه تمام استخر در شهرستان سلطانیه، عنوان کرد: شایسته نیست شهرستانی مثل سلطانیه با وجود ظرفیت های عظیم و جوانانی پراستعداد، استخری نداشته باشد و مردم برای استفاده از استخر به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه استخر سرپوشیده سلطانیه جزو مطالبات اصلی مردم و به ویژه جوانان این شهرستان است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، استخر سلطانیه تابستان آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه ای با معاون رییس جمهور که در راستای سفر اول رییس جمهور به استان زنجان انجام شد، تصریح کرد: اعتبار 12 میلیاردی برای این پروژه پیش بینی شده است که در صورت تامین آن این پروژه در تابستان یا بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر پیمان کار خوبی در پروژه فعال است، اضافه کرد: طی بازدید انجام شده از استخر بنا است پیگیری های استانی توسط مسئولان استانی و پیگیری های ملی نیز نوسط ما انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های ملی برای بهره برداری از استخر سلطانیه

پیگیری های ملی برای بهره برداری از استخر سلطانیه