مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-23اقتصادي

بازارچه صنایع دستی در شهرهای دارای ثبت ملی کرمانشاه احداث می شود


معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه با اشاره به ضرورت بازاریابی محصولات صنایع دستی، گفت: بازارچه صنایع دستی در شهرهای دارای ثبت ملی کرمانشاه احداث می شود.

- امین کوگانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: باوجود اینکه استان کرمانشاه ظرفیت مناسبی در این حوزه داشته اما مشکلاتی برای فعالین در این حوزه وجود دارد که هنرمندان و صنعتگران کرمانشاهی را با مشکل مواجه می کند.

وی با بیان اینکه صنعتگران و هنرمندان در استان کرمانشاه با مشکل بازاریابی و فروش مناسب رو به رو هستند، افزود: با وجود این مشکل اما برنامه هایی برای افزایش میزان فروش و بازار فروش آنها در نظر گرفته شده که به رونق صنایع دستی در استان کمک بیشتری خواهد کرد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از راه های افزایش میزان فروش راه اندازی بازارچه های فروش محصولات است که با جانمایی درست و مناسب می تواند مورد استقبال هنرمندان قرار گیرد.

کوگانی به قدمت تاریخی صنایع دستی در استان کرمانشاه و پیشینه آن تاکید و عنوان کرد: شهر هرسین به عنوان شهر ملی گلیم، نودشه به عنوان شهر ملی گیوه و دالاهو شهر ملی تنبور شناخته شده اند که برای حفظ و این جایگاه و فرهنگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه صنایع دستی در شهرهای دارای ثبت ملی کرمانشاه احداث می شود

بازارچه صنایع دستی در شهرهای دارای ثبت ملی کرمانشاه احداث می شود