مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:022022-11-23سياسي

دست کوخوه اران از قله دماوند قطع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان، سیدعلی باقری تبار پیش از ظهر امروز در چهل وهشتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، اظهار کرد: استقلال کانون ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بسیاری از مسؤولان استانی و ملی هم به دنبال تقویت این موضوع هستند.

وی در ادامه خواستار کوتاه کردن دست کوه خواران از دماوند شد و خطاب به استاندار مازندران،گفت: انتظار داریم که در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهد تا شاهد تجاوز به طبیعت زیبایی استان نباشیم، نباید اجازه داد که دماوند سرافزار  توسط کوه خواران بلعیده شود  و باید تلاش کنیم که  دماوند سبز خرم و تماشایی بماند.

در ادامه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وکلا در همه حوزه در کنار مردم هستند.

وی تصریح کرد: امر وکالت براساس قانون اساسی به دلیل استقلالی که دارد حائز اهمیت است، وکالت و کانون وکلا امر یک بعدی نیستند و در همه ابعاد زندگی انسان ها می توانند اثرگذار باشند.

جایگاه وکالت در کشور نیاز به بازنگری جدی دارد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: جایگاه وکالت در کشور نیاز به بازنگری جدی دارد در تعاریف جامعه بشری حقوق اهمیت زیاد دارد و همین موضوع نشان دهند اهمیت وکالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست کوخوه اران از قله دماوند قطع شود

دست کوخوه اران از قله دماوند قطع شود