مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-23فرهنگي

ضرورت تغییر در جشنواره فیلم «رشد»/ گرفتار «شبه علم» شده ایم


نشست تخصصی «سینما و آموزش» در آستانه برگزاری پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور کارشناسان آموزشی و مؤلفان کتاب های درسی برگزار شد.

- نشست تخصصی سینما و آموزش در آستانه برگزاری پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور کارشناسان آموزشی و مؤلفان کتاب های درسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، نشست تخصصی سینما چگونه به کمک آموزش می آید؟ نقش تدوین محتوای کتاب های درسی در کمک به تولید محتوای آموزشی نمایشی با حضور کارشناسان آموزشی و مؤلفان کتاب های درسی در محل دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد برگزار شد.

احمد احمدی، رییس گروه علوم دفتر تألیف کتاب های ابتدایی و متوسطه نظری با بیان اینکه جشنواره ها بخشی قابل توجهی از انرژی و امکانات سازمان پژوهش را به خود معطوف می کنند، عنوان کرد: کارشناسان و مسئولان دفتر تالیف کتاب های درسی به صورت جزیی با جشنواره درگیر می شوند و این موضوع تا حدی دلیل مشاهده نشدن اثر جشنواره در متون درسی است.

احمدی ضرورت تغییر در جشنواره فیلم رشد را گوشزد کرد و ادامه داد: کارویژه جشنواره فیلم رشد باید در جهت تامین محتوای بسته های تربیت و یادگیری تعریف شود تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر در جشنواره فیلم «رشد»/ گرفتار «شبه علم» شده ایم

ضرورت تغییر در جشنواره فیلم «رشد»/ گرفتار «شبه علم» شده ایم