مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-23سياسي

بازاریان رشت خواهان ساماندهی دستفروشان هستند


جمعی از بازاریان رشت با حضور در شورای شهر و گلایه از شهرداری به دلیل عدم انجام طرح ساماندهی دستفروشان، خواهان اجرای هرچه سریعتر این طرح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در دیدار جمعی از بازاریان با رییس شورای شهر رشت از بی توجهی شهرداری رشت نسبت به ساماندهی دستفروشان انتقاد و به لزوم توجه بیشتر شهرداری رشت نسبت به رفع این مشکل تأکید شد.

یکی از بازاریان در این دیدار که پیش از ظهر امروز در ساختمان شورای رشت برگزار شد، اظهار کرد: دستفروشان شارع عام را در اختیار گرفته و متأسفانه برخی از آنان با به کار بردن الفاظ نامناسب موجب گلایه کسبه و شهروندان شده اند.

این فرد که از بازاریان شناخته شده در بازار رشت است، افزود: حضور دستفروشان واقعاً به بازار رشت آسیب رسانده و اخیراً شاهد افزایش حضور دستفروشان از دیگر شهر های گیلان در بازار رشت هستیم و همه این ها در سایه بی توجهی شهرداری رشت، روز به روز در حال افزایش است و این افراد تاکنون بار ها با کسبه قدیمی و شناخته شده بازار رشت درگیر شده اند.

یکی از نمایندگان بازاریان رشت نیز در این دیدار با ابراز گلایه از عملکرد شهرداری رشت در موضوع ساماندهی دستفروشان اظهار کرد: یک فرد برای دریافت مجوز پروانه کسب باید از فیلتر های فراوانی عبور کند و عوارض و مالیات نیز پرداخت کند اما متأسفانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریان رشت خواهان ساماندهی دستفروشان هستند

بازاریان رشت خواهان ساماندهی دستفروشان هستند