مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-23ورزشي

مجید تلخابی رییس هیات بدنسازی قم شد


مجید تلخابی با کسب 18 رأی رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان قم شد.

- مجمع انتخابات هیات بدن سازی و پرورش اندام استان قم، دوم آذر ماه با حضور عبدالمهدی نصیر زاده رییس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان قم و سایر اعضا مجمع انتخاباتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مجمع که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، سعیده آمده و مجید تلخابی به عنوان کاندیدای این ریاست این هیئت به ارائه برنامه های خود پرداختند.

در این انتخابات مجید تلخابی با 18 رأی از مجموع 20 رأی برای چهار سال به عنوان رییس هیئت بدن سازی و پرورش اندام قم انتخاب شد همچنین سعید آمده نیز 2 رأی کسب کرد.

همچنین در این جلسه فرزانه زند با 19 رأی به عنوان نایب رییس، پرویز عطایی با 20 رأی به عنوان عضو هیئت رییسه و سید محمدجواد بابایی با 17 رأی به عنوان خبره ورزشی این هیئت انتخاب شدند.

اینجا میدان خدمت گذاری است ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، در این مجمع انتخاباتی عنوان کرد: کسانی که در این انتخابات شرکت می کنند آبروی خود را در میان می گذارند؛ زیرا باید همه اقداماتی که تاکنون انجام داده اند را به جامعه ورزشی ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید تلخابی رییس هیات بدنسازی قم شد

مجید تلخابی رییس هیات بدنسازی قم شد