مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-23اقتصادي

بروجرد دارای 404 واحد صنعتی فلزی، غیرفلزی و معدنی است


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: شهرستان دارای 404 واحد صنعتی فلزی، غیرفلزی و معدنی است.

- محمد اصل مرزی در جلسه معدن دار شهرستان بروجرد با مدیران سازمان ایمیدرو حمایت از معدن و فعالیت های معدنی که امروز در محل اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد با 404 واحد صنعتی فلزی، غیرفلزی و معدنی، صنعتی ترین شهرستان لرستان است به طوری که 40 درصد صنایع استان در بروجرد متمرکز هستند.

وی تصریح کرد: بروجرد دارای 28 معدن فعال تالک، سیلیس، فلدسپات، شن و ماسه، لاشه و سنگ گرانیت بوده که صنایع معدنی این شهرستان یکی از پهنه های امیدبخش به حساب آمده و سرمایه گذاری اقتصادی بالقوه ای در این شهرستان قابل توجه است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خاطرنشان کرد: برای بهره گیری بیشتر اقتصادی از معادن و حمایت از معدن و فعالیت های معدنی صندوق بیمه در قالب ارائه تسهیلات اقداماتی انجام خواهد داد.

اصل مرزی اضافه کرد: با توجه به اینکه سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده کلیه معدن داران شهرستان و استان می توانند برای طرح های توسعه ای و فراوری صنایع معدنی تسهیلات دریافت کنند.

وی بیان کرد: بر همین اساس با توجه به مطالبات معدن داران مبنی بر خرید تجهیزات و نوسازی ماشین آلات از طریق صندوق بیمه فعالیت های معدنی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجرد دارای 404 واحد صنعتی فلزی، غیرفلزی و معدنی است

بروجرد دارای 404 واحد صنعتی فلزی، غیرفلزی و معدنی است