مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-23اقتصادي

جبران 300 میلیارد تومانی خسارت سیل مونسون به منازل سیل زده کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل مونسون به واحدهای مسکونی این استان اختصاص داده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل مونسون به واحدهای مسکونی این استان اختصاص داده شد.

روح الله عمادی روز چهارشنبه دوم آذر ماه 1401 در نشست شورای برنامه ریزی خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و افزود: یک هزار و 155 واحد مسکونی در سیل مونسون که در تابستان امسال بودند، دچار خسارت شدند.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ 300 میلیارد برای جبران خسارت سیل واحدهای مسکونی به استان اختصاص داده شد که کار 200 واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 30 درصد اعتبارات سیل به واحدهای مسکونی جذب شده خاطرنشان کرد: برای واحدهای مسکونی شهری 250 میلیون و واحدهای روستایی 200 میلیون اختصاص داده شد و بلاعوض برای هر شهری 50 میلیون تومان است.

عمادی با بیان اینکه به اندازه همه این واحدها اعتبارات دولتی اختصاص داده شده، تصریح کرد: این مبلغ مدت دو هفته ای است که ابلاغ شده است و دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران 300 میلیارد تومانی خسارت سیل مونسون به منازل سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

جبران 300 میلیارد تومانی خسارت سیل مونسون به منازل سیل زده کهگیلویه و بویراحمد