مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:562022-11-23پزشكي

فعالیت 10 هزار نیروی پرستاری در آذربایجان شرقی/ لزوم جذب نیروی پرستاری جدید


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه نزدیک  10 هزار نفر کادر پرستاری در بخش های داخلی، عمومی، اتاق عمل، بیهوشی و.

در مجموعه های دولتی و خصوصی در سطح استان آذربایجان شرقی به مردم عزیزمان خدمت ارائه می کنند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه نزدیک  10 هزار نفر کادر پرستاری در بخش های داخلی، عمومی، اتاق عمل، بیهوشی و.

در مجموعه های دولتی و خصوصی در سطح استان آذربایجان شرقی به مردم عزیزمان خدمت ارائه می کنند، گفت: از این تعداد 27 درصد را مردان  و 73درصد را بانوان تشکیل می دهند.

یوسف اشرفی، چهارشنبه، دوم آذرماه، در نشست خبری به مناسبت هفته پرستار، با بیان اینکه 47 درصد نیروی های پرستاری رسمی و پیمانی و 53 درصد نیز شامل نیروی طرحی، شرکتی، قراردادی و یا .

هستند افزود: در حال حاضر نیاز مبرم به استخدام 800 نفر نیروی پرستار در استان وجود دارد.

وی از صدور مجوز استخدام 200 نفر نیروی بهداشت و درمان برای استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: 140 نفراز این افراد در بخش پرستاری جذب می شوند.

وی ساعات کاری پرستاری را در طول یک هفته 43 ساعت به صورت شبانه روزی و عدم تعطیلی حتی در ایام تعطیلات رسمی کشور اعلام کرد و گفت: این ساعت برای پرستاری ساعت کاری بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار نیروی پرستاری در آذربایجان شرقی/ لزوم جذب نیروی پرستاری جدید

فعالیت 10 هزار نیروی پرستاری در آذربایجان شرقی/ لزوم جذب نیروی پرستاری جدید