مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-23بين الملل

ژنرال سابق ناتو: فضای سایبری به اندازه دفاع موشکی مهم است


ژنرال سابق نیروهای آمریکایی در ناتو گفته، یک حمله سایبری علیه بنادر آلمان در هامبورگ یا برمرهافن تاثیری شدید بر تلاش های ائتلاف به منظور تقویت نظامی متحدان برجای خواهد گذاشت.

- ژنرال سابق نیروهای آمریکایی در ناتو گفته، یک حمله سایبری علیه بنادر آلمان در هامبورگ یا برمرهافن تاثیری شدید بر تلاش های ائتلاف به منظور تقویت نظامی متحدان برجای خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیسیون اروپا طرح اقدامی را برای تقویت دفاع سایبری در ماه جاری میلادی پیشنهاد کرد.

بن هاجز، ژنرال سابق آمریکایی که از 2014 تا 2017 فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا را در ناتو برعهده داشت، گفته که زیرساخت های غیرنظامی ستون مهم استراتژی نظامی هستند و حفاظت از فضای سایبری به اندازه سیستم های دفاع موشکی که از بنادر آلمان در دریای شمال حفاظت می کنند، مهم هستند.

روسیه اخیرا ارتباطات هدفمند و زیرساخت های الکترونیکی در اوکراین را زیاد هدف قرار داده و در اکتبر 2022 هشدار داد که زیرساخت های شبه غیرنظامی شاید هدفی مشروع برای یک حمله تلافی جویانه علیه کشورهایی باشد که به اوکراین کمک می کنند.

ژنرال سابق نیروهای آمریکایی در ناتو همچنین ادامه داد: دو بندر هامبورگ و برمرهافن در آلمان به واقع مهمترین بنادر دریایی هستند که ائتلاف ناتو به آنها بابت تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال سابق ناتو: فضای سایبری به اندازه دفاع موشکی مهم است

ژنرال سابق ناتو: فضای سایبری به اندازه دفاع موشکی مهم است