مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:082022-11-23سياسي

جمهوری خواهان نیامده، تهدید به استیضاح کردند


«کوین مک کارتی» رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا و جایگزین احتمالی «نانسی پلوسی» در مجلس آینده تهدید کرد، اگر وزیر امنیت داخلی استعفا ندهد او را استیضاح می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که بیش از یک ماه تا آغاز به کار کنگره جدید آمریکا باقی است، جمهوری خواهان برای استعفای یکی از وزرای دولت دموکرات هیل که تمرکز آن روی اخبار کنگره (مجالس نمایندگان و سنا) است، رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان به عملکرد وزیر امنیت داخلی آمریکا در قبال مرز این کشور با مکزیک تاخته و او را به استیضاح تهدید کرده است.

کوین مک کارتی که روز سه شنبه (دیروز) طی یک نشست خبری در ال پاسو ایالت تگزاس گفت: اگر وزیر مایورکاس استعفا ندهد، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا درباره هر دستور، اقدام و هر ناکامی (او و وزارتخانه تحت امرش) تحقیق خواهند کرد تا ببینیم آیا می توانیم تحقیقات استیضاح را آغاز کنیم یا خیر .

رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و رییس احتمالی آینده این مجلس در صدر یک هیات از قانونگذاران هم حزبی خود از مرز آمریکا با مکزیک دیدن کرد و در این بازدید، به شدت از اظهارات اخیر مقام های ارشد وزارت امنیت داخلی انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان نیامده، تهدید به استیضاح کردند

جمهوری خواهان نیامده، تهدید به استیضاح کردند