مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-23سياسي

رویداد علمی پیوست فرهنگی داشته باشد


استاندار فارس خواستار تدوین پیوست های علمی برای استفاده در رویدادهای فرهنگی شد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه دوم آذر در نشست اعضای شورای مشورتی عشایری فارس تاکید کرد: ضروری است تعامل و همکاری کمیته فرهنگی عشایر با دستگاه های متولی فرهنگ در استان مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه برای حل برخی از مسائل عشایر، پیگیری هایی در سطح ملی انجام شده است، افزود: نقشه جغرافیایی مناطقی که در پوشش آنتن دهی مخابراتی دچار مشکل هستند، با ذکر اولویت معرفی شوند.

استاندار فارس همچنین خواستار ارائه گزارش توزیع جغرافیایی عشایر کوچ نشین و ساکن، در کل استان به تفکیک شهرستان ها شد و افزود: پیوست های علمی برای استفاده در رویدادهای فرهنگی تدوین شود.

ایمانیه از اختصاص یک دفتر به شورای مشورتی فارس در استانداری خبر داد و افزود: تشکیل مستمر جلسات هیات اندیشه ورز و جمع بندی نتایج آن برای استفاده در امور مربوطه بسیار مهم و ضروری است.

در ادامه جلسه کریمی، مدیرکل امور عشایر فارس گزارش عملکرد 7ماهه سالجاری را ارائه کرد و با پیشنهاد ایشان، 20 نفر از عشایر استان احکام عضویت خود در این شورا را از استاندار فارس دریافت کردند.

در پایان جلسه مسائل، مشکلات و درخواست هایی که نیاز به دستور مستقیم استاندار فارس برای رفع و تسهیل امورات جامعه عشایری داشت مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد علمی پیوست فرهنگی داشته باشد

رویداد علمی پیوست فرهنگی داشته باشد