مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:362022-11-23سياسي

بزودی ابلاغ اعتبارات به جهت بازسازی منازل زلزله زدگان فین


وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله زده فین و سایه خوش را در روزهای آینده داده است .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز در جمع نخبگان و مردم بخش فین با اشاره به کمبود پزشک در منطقه، ابراز کرد: در حال حاضر مبنای تصمیم گیری وزارت بهداشت جمعیت ساکن در منطقه است که بر اساس کد ملی محاسبه می شود در حالی که منطقه در فصول مختلفی از سال چندین هزار نفر جمعیت شناور دارد که باید ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آن ها نیز در تصمیم گیری ها لحاظ شود.

  نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آموزش را یکی از ارکان مهم تحقق توسعه پایدار دانست و ابراز کرد: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از مطالبات مهم مردم منطقه است که باید مد نظر قرار گیرد.

  حجت الاسلام عبادی زاده، درحاشیه بازدید از بام فین نیز، بر لزوم ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه تاکید کرد و گفت: به واسطه نزدیکی فین به مرکز برای ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه وجود دارد.

  وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگ صنایع دستی و گردشگری باید با ایجاد جذابیت های سرمایه گذاری و ترغیب سرمایه گذاران برای توسعه صنعت گردشگری در فین که دارای پتانسیل های زیادی است تلاش کند؛ چراکه تحقق این مهم یک قدم فین را به سمت توسعه پایدار نزدیک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی ابلاغ اعتبارات به جهت بازسازی منازل زلزله زدگان فین

بزودی ابلاغ اعتبارات به جهت بازسازی منازل زلزله زدگان فین