مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23سياسي

شفاف سازی مسئولان امداد از سوء استفاده دشمن جلوگیری می کند


بیرجند _معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: شفاف سازی مسئولان امداد در زمینه کمک های مردم جلوی سوء استفاده دشمن و حتی خواص را می گیرد.

- بیرجند _معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: شفاف سازی مسئولان امداد در زمینه کمک های مردم جلوی سوء استفاده دشمن و حتی خواص را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده ظهر چهارشنبه در دوازدهمین همایش زکات کشور در خراسان جنوبی اظهار کرد: آیین نامه پرداخت زکات بعد از 10 سال با پیگیری های انجام شده برای تصویب در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کاهش فقر مطلق با پرداخت زکات امکانپذیر است، افزود: پرداخت زکات راه برون رفت برای حل مشکلات مردم است.

به گفته وی کمیته امداد با اعتباری که اختصاص داده است امسال پنج هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد می کند و آماده آبادانی نقاط محروم با بهره گیری از منابع امداد است.

معاون کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه برای جمع آوری زکات خواستار انسجام دستگاه های اجرای در هر شهرستان هستیم، گفت: مردم سال گذشته 488 میلیارد تومان صدقات از طریق پنج میلیون صندوق خانگی و 300 هزار صندوق صدقات معابر و اماکن کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی مسئولان امداد از سوء استفاده دشمن جلوگیری می کند

شفاف سازی مسئولان امداد از سوء استفاده دشمن جلوگیری می کند