مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23اقتصادي

افزایش 28 درصدی صادرات از مرز اینچه ‎برون/ صادرات چمدانی همچنان در رکود


مدیرکل گمرکات گلستان، میزان صادرات از مرز اینچه برون در هشت ماهه نخست امسال را 238 هزار تن کالا به ارزش 141 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این مهم با افزایش 28 درصدی همراه بوده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل گمرکات گلستان، میزان صادرات از مرز اینچه برون در هشت ماهه نخست امسال را 238 هزار تن کالا به ارزش 141 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این مهم با افزایش 28 درصدی همراه بوده است.

سید ابراهیم حسینی امروز چهارشنبه 2 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در گمرک مرزی اینچه برون اظهار کرد: اینچه برون تنها مرزی است که به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و اوراسیا متصل است و بیشتر صادرات محور و ترانزیت محور است به همین دلیل آمار قاچاق کالا و ارز در این مرز آنچنان قابل توجه نیست.

وی با بیان اینکه گمرک گلستان تمام امکانات و تجهیزات کنترلی را در مرز مستقر کرده است، بیان کرد: در داخل مرز اینچه برون ایکس ری کامیونی مستقر شده، همچنین سگ های موادیاب در داخل گمرک قرار گرفته تا کنترل مواد مخدر را انجام دهد.

مدیرکل گمرکات گلستان تأکید کرد: با شیوع کرونا مرز اینچه برون 32 ماه بسته بود و تردد خودروهای ایرانی به ترکمنستان بسته شده بود که همین مسئله مسئولان استانی را با مشکلات زیادی روبه رو کرد تا اینکه هفته گذشته مرز اینچه برون بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی صادرات از مرز اینچه ‎برون/ صادرات چمدانی همچنان در رکود

افزایش 28 درصدی صادرات از مرز اینچه ‎برون/ صادرات چمدانی همچنان در رکود